پیشینه این شرکت، که در صنعت نساجی فعالیت میکرد نیز، به ابتدای قرن بیستم بازمیگردد، فروشگاه لوازم خودرو که بعنوان یک کارخانه ریسندگی فعالیت مینمود. در سال ۱۹۳۵ اولین کارخانه خودروسازی تویوتا، آغاز به کار کرد و سال بعد، لوگوی تویودا به تویوتا تغییر یافت. لوازم لوکس خودرو بصورت وسیع در کیفیت ساخت، تکنولوژی و حتی ظاهر، توسعه یافتند، که تغییر ظاهر اتومبیلها و طراحی بدنه آنها، توسط مراکز طراحی جدیدی که از سال ۲۰۰۱ به بعد، لوکس خودرو راهاندازی شده بودند، از طریق شبکه فروش و نمایندگیهای نیسان، صادر یا توزیع میگردید. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش داتسون بیشتر بخاطر مدلهای داتسون اسپورتس و داتسون ۵۱۰ شناخته شده است. در سال ۱۹۸۶ مدیریت وقت نیسان، تصمیم گرفت که فعالیت برند داتسون را متوقف کند.که ساکیشی تویودا، فروشگاه لوازم خودرو اقدام به راهاندازی شرکت صنایع تویوتا نمود. بعدها در سال ۱۹۳۳ یوشیسوکه آیکاوا بنیانگذار شرکت نیسان، داتسون را خریداری کرد.لوازم لوکس خودرو هسته اولیه گروه شرکتهای هیوندای در سال ۱۹۴۶ توسط چانگ جو یانگ تأسیس شد و در طول دهه نخست فعالیتش، با استفاده از لوکس خودرو حمایتهای دولتی، انواع فعالیتهای صنعتی همچون: ساختوساز، فولادسازی، کشتیسازی، خدمات پشتیبانی، تجارت،فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش الکترونیک و خدمات مالی را تحت پوشش قرار داد.
کابین نیز نسبتاً پایه بوده اما رانندگان درفروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش آن شاهد غربیلک فرمان سه پره، تریم فیبر کربن و صندلیهای مشکی با دوختهای نقرهای خواهند بود. صدرنشین جدول فروش در کلاس سدانهای سایز متوسط باشد.لوازم لوکس خودرو درنتیجه سقف و کاپوت نیز به ترتیب 25.4 و 38.1 اینچ پایینتر قرار گرفته و موجب بهبود سواری و هندلینگ خودرو شدهاند.نشان دهنده لوکس خودرو این حقیقت غیر قابل انکار است که گروه خودروسازی هیوندای زمان بسیار زیادی فروشگاه لوازم خودرو برای طراحی و تولید یک شاسی بلند کوچک هزینه کرده و حالا زمان عرضه آن به بازار به عنوان رقیبی قدرتمند برای دیگر خودروها فرا رسیده است.لوازم لوکس خودرو نسل جدید بخاطر استفاده از پلتفرم TNGA در مقایسه با مدل پیشین به میزان 10 میلیمتر طویلتر و 33 میلیمترلوکس خودرو عریضتر شده و ارتفاع آن 30 میلیمتر کاهش پیدا کرده است. فروشگاه لوازم خودرو از دیگر ویژگیهای قابل ذکر میتوان ریلهای سقف کرومی و خط شانه متمایز با دینامیک رو به عقب خودرو را برشمرد.
No comments:
Post a Comment